2012. július 3.

2 évesek lettünk!


Pontosan két évvel ezelőtt kezdtem írni a blogomat! Ilyenkor visszatekint az ünnepelt az eltelt évekre(!) és rövidke számadást végez. Így tettem ma én is: végigolvastam a bejegyzéseket, elmerengve a két év gyöngyös (és nem gyöngyös) történésein...
Nem állítanám, hogy a mérleg pozitíven áll, hiszen ami a blogírás rendszerességét illeti, bizony nem így gondoltam az elején!
Tény, kissé lanyhult a kezdeti lelkesedés. Igaz, a facebookon is elindult a "Katkagyöngy", és kisebb-nagyobb igyekezettel próbálom ott is toborozni a "rajongók" táborát.
Az egyetlen, ami nem veszített a "csillogásából", az én szenvedélyes gyöngyözésem! Sőt! Szabadidőm minden percét ez tölti ki, ami olykor-olykor némi erőtlen lelkiismeret furdalást okoz nálam! No, nem sokáig! Csak néhány perc erejéig! :))
Az idei születésnapon is folytatnám a hagyományt, miszerint az ünnepelt (azaz én) játékra hívja lelkes olvasóit, de az utóbbi időben nem ír már senki kommenteket! :(
Így marad a dilemma: van egyáltalán valaki, aki szeretne egy szülinapi nyereményjátékot?

3 megjegyzés:

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók